Для забезпечення комфортних умов для платників податків Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області функціонує два Центри обслуговування платників, у яких надаються адміністративні, консультативні та інформаційні послуги. Протягом січня-жовтня 2017 року у центрах зафіксовано 114859 звернень громадян( в тому числі у жовтні 14 355)– мешканців міста Рубіжне та Кремінського району . Відвідувачам фахівці ЦОП надали 8679 адміністративних послуги.
Серед адмінпослуг найбільшою популярністю наразі користуються такі, як видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (станом на початок жовтня їх видано 5641), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано 493 платників), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 737 витягів), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 608 книги тощо.
«Надання адміністративних послуг є одним з найважливіших завдань у взаємовідносинах податкових органів Державної фіскальної служби з платниками податків. Тому, аби громадяни та підприємці краю могли працювати у комфортних умовах, ми намагаємося забезпечити у Центрах обслуговування платників податків якісне і швидке надання усього спектру адміністративних та інформаційно-комунікаційних послуг», – відзначив в.о начальника ОДПІ Рубіжанської ОДПІ Андрій Забровський.
Так, у центрі створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – реєстрація, консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян – зосереджене в одному місці. У зонах очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг. Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах і постійно оновлюється.
|