На це питання платників на сеансі спеціалізованої „гарячої лінії” відповідала начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів Ольга Урсова.
Електронний кабінет платника податків - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:
підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).
Для роботи з кабінетом платника податків необхідно мати:
комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;
електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД - http://acskidd.gov.ua/);
бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде запропоновано встановити її автоматично).
Розміщений даний сервіс на веб-порталі ДФС України (http://kpp.minrd.gov.ua/Publish/PublishedApp.aspx ).
|