Розглядом звернень громадян у Кремінській районній раді займається головний спеціаліст-юрисконсульт загального відділу виконавчого апарату.
Протягом звітного періоду на розгляд до Кремінської районної ради надійшло 72 звернення. З них 32 письмових та 40 усних звернень. Вирішено 66 звернень (28 письмових та 38 усних), 6 звернень знаходяться у стадії розгляду.
Категорія звернення |
Надійшло (кількість шт.) |
Вирішено (кількість шт.) |
В стадії розгляду (кількість шт.) |
Письмові звернення |
32 |
28 |
4 |
Усні звернення |
40 |
38 |
2 |
ВСЬОГО |
72 |
66 |
6 |
Питання, що порушуються громадянами у зверненнях мають різноманітний характер.
Так, наприклад, за звітній період надійшло чотири звернення зі скаргами на дії УПФУ в Кремінському районі. Ці звернення не відносяться до компетенції районної ради тому заявникам лише роз’яснено порядок захисту свої прав через звернення до суду.
Одне звернення щодо відмови працівниками сільської ради у вчиненні нотаріальних дій. З цього питання заявнику роз’яснено право на оскраження дій та бездіяльності посадових осіб органу місцевого самоврядування в суді.
Одне колективне звернення трудового колективу комунального підприємства «Креміннатеплокомуненерго» стосовно фінансової ситуація, що склалася на підприємстві. З метою вирішення даного звернення голова районної ради взяла участь у зборах трудового колективу. Заявнику була надана вичерпна відповідь.
Одне звернення щодо відмови директором дитячого дошкільного закладу в прийомі дитини до цього закладу. Дане звернення вирішено позитивно.
Одне звернення щодо невиплати орендної плати за оренду земельних піаїв. Так як дане звернення теж не відноситься до компетенції районної ради, воно було спрямовано для розгляду до Кремінської районної державної адміністрації де воно було позитивно вирішено.
Та інші звернення, порушені питання в яких не відноситься до компетенції районної ради.