Перед представниками ЗМІ на зазначену тему виступив начальник Рубіжанської ОДПІ Володимир Прокопенко .
Керівник інспекції розповів представникам місцевих засобів інформації про можливості піти на взаємні поступки в питанні оподаткування, обґрунтовані Законом України від 25.12.2014 р. №63-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу».
Механізм передбачає уточнення тільки з двох податків: ПДВ та прибуток за будь-які податкові періоди з 1 січня 2012 року до 1 квітня 2014 року. Завдяки компромісу платники одержали можливість вивірити неузгодженні зобов’язання із зазначених податків і, у випадку заниження з будь-якої причини, подати уточнюючий розрахунок. Володимир Прокопенко підкреслив:« Позитивний момент полягає у тому, що платник має сплатити до бюджету тільки 5% від суми уточнення. 95% залишатимуться у підприємства та вважатимуться погашеними.»
Керівник інспекції вважає,що дана інформація налаштує платників на роздуми та проведення власного аудиту, адже чає подати уточнення є до 16.04.2015 р.
«Ідея податкового компромісу, втілена у законі №63, позитивна, а гарантії, які надає держава важливими. Отже, рішення за платниками»-наголосив начальник Рубіжанської ОДПІ Володимир Прокопенко.
Матеріал №5
Легалізація заробітної плати – головне питання сьогодення
Це неодноразово підкреслював на зустрічах з представниками бізнеспільноти заступник Рубіжанської ОДПІ Юрій Мельник.
« Легальна зайнятість забезпечує громадянам України соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі втрати працездатності, безробіття, а також у старості та в інших випадках, передбачених законодавством»,--зазначив Юрій Мельник.
На жаль, трапляються непоодинокі випадки, коли наймані працівники працюють без законодавчого врегульованих трудових відносин, і як наслідок - не забезпечені соціальним захистом своїх трудових прав. Це стосується, в першу чергу, підприємств малого бізнесу та фізичних осіб-підприємців, які користуючись скрутним становищем громадян, використовують так названі «тіньові» робочі місця без забезпечення соціальних гарантій найманих працівників та сплати відповідних податків.
Юрій Мельник зауважив, що схеми мінімізації керівниками деяких підприємств витрат на оплату праці, не сприяють збільшенню надходжень до бюджету, позбавляють найманих працівників гарантованого державою права на гідне життя, соціальний захист, не надають можливості місцевим територіальним громадам в повній мірі реалізувати заплановані заходи.
Фахівці податкової інспекції інформували присутніх про поточні зміни у податковому законодавстві, законодавстві з єдиного соціального внеску і вимогах закону про реформування загальнообов'язкового страхування та легалізації фонду оплати праці. Зокрема, докладно розповіли про зміни у системі штрафних санкцій за порушення трудового законодавства та законодавства про оплату праці з 1 січня 2015 року. Було звернуто увагу на розмір фінансової відповідальності за допуск працівника до роботи без оформлення трудових відносин (штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат), при цьому розмір адміністративної відповідальності становить від 500 до 1000 нмдг (8500-17000 грн).
|