Днями начальником управління реєстрації платників та електронних сервісів Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області Ольгою Валеріївною був проведений сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: „Звернення громадян – перш за все. Робота ЦОП. Профілактичні заходи щодо недопущення корупційних дій працівниками органів ДФС”, під час якого громадяни звернулись з наступними питаннями:
В яких випадках можна звертатися на пульс?
З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Куди йти і до кого звертатись, щоб отримати довідку або інформацію?
У ЦОП працюють фахівці-модератори – повідомте їх про мету свого візиту, працівник підкаже та порадить, у яке віконечко і до якого спеціаліста звернутись. Допоможе правильно скласти заяву .Для зручності в ЦОП є всі зразки заяв.
|