Начальник відділу обслуговування платників податків Ольга Урсова нагадала платникам податків про роботу антикорупційного сервісу «Пульс». Робота сервісу спрямована на виявлення фактів корупції та неякісного обслуговування платників податків, забезпечення довіри платників податків та громадян до податкової служби, формування у них впевненості у дієвості механізму подолання корупції. Результатом роботи є ліквідація будь-яких перешкод, що заважають підприємницькій діяльності суб’єктів господарювання.
Телефонний сервіс «Пульс» функціонує цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники сервісного центру, а у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Номер «Пульсу» – (044) 284-00-07.
Телефонна лінія працює за принципом call-back, тобто працівники сервісного центру не тільки приймають звернення, але й потім інформують заявника про результати перевірки та вжиті заходи.
|