Про роботу Контакт-центру Державної фіскальної служби розповіли в Рубіжанській ОДПІ
Протягом 2015 року Контакт-центром Державної фіскальної служби надано 1286 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість з них, 1244,1 тис. – надано у телефонному режимі. Електронною поштою та факсом надано 39,6 тис. З використанням автовідповідача платники податків отримали 2,3 тис. відповідей на запитання.
Найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та податку на доходи фізичних осіб.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді надаються з використанням Бази знань. Це автоматизована база уніфікованих відповідей на запитання платників податків та громадян, яка постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.
За 2015 рік з використанням Бази знань платникам податків надано 609 консультацій у письмовій формі. На сьогодні База знань налічує 14,1 тис. уніфікованих запитань-відповідей.
|