Рубіжанська ОДПІ ГУ ДФС в черговий раз спілкувалась з представниками бізнесу та тему
«Легалізації заробітної плати, зайнятості населення та дотримання вимог податкового законодавства при реалізації алкогольних напоїв, тютюнових виробів з суб’єктами підприємницької діяльності. Ці питання стали головною темою зустрічі податківців та представників бізнес»у.
Фахівці ГУ ДФС у Луганській області та Рубіжанської ОДПІ, звертають увагу платників податків, що ситуація із затримкою виплати заробітної плати на підприємствах досить часто супроводжується простроченням виплат інших зобов’язань платника, зокрема єдиного соціального внеску. А це може спричинити невиконання бюджетних зобов’язань, таким чином посилюючи незадоволення та загальну напругу в суспільстві.
В.о. начальника Рубіжанської ОДПІ Юрій Мельник зазначив, що в умовах сьогодення чимало роботодавців ігнорують гарантований рівень мінімальної заробітної плати і змушують найманих осіб працювати на невелику зарплату, іноді зовсім не декларуючи оплату їхньої праці, бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат.
Це «тіньові» заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду, відповідно наймані працівники при виході на пенсію не зможуть претендувати на отримання достойного розміру виплат.
Посадовець нагадав: виплата заробітної плати в «конвертах» є не тільки порушенням норм чинного законодавства про оплату праці, а й явищем, що сповільнює економічний розвиток району.
Внаслідок недоотримання міськими та районним бюджетами податку на доходи фізичних осіб, який складає вагому частку доходів місцевих бюджетів, знижується рівень соціального захисту населення м. Рубіжне та Кремінського району .
Із запрошеними була проведена відповідна роз’яснювальна робота щодо додержання роботодавцями мінімальних державних гарантій з питань оплати праці. Заслухано керівників суб’єктів господарської діяльності, проаналізовано причини нарахування заробітної плати нижче встановленого законодавством мінімального рівня, наголошено на необхідності збільшення надходжень до бюджету. Також обговорено питання щодо дотримання вимог податкового законодавства при реалізації алкогольних напоїв, тютюнових виробів насамперед проведення факту продажу через реєстратори розрахункових операцій (касові апарати) та відповідність кількості зареєстрованих РРО до кількості найманих працівників.
Також наприкінці зустрічі представники бізнесу мали змогу отримати відповіді на питання щодо практичного застосування законодавства з податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.
|