За словами начальника відділу обслуговування платників податків Ольги Курсової, Рубіжанська ОДПІ особливу увага приділяє всебічному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів, забезпеченню реалізації громадянами конституційного права на звернення. Програма Президента України та Уряду вимагають перебудови свідомості та відповідальності посадових осіб Державної фіскальної служби щодо поліпшення якості розгляду звернень громадян.
Керівник підрозділу нагадала, що в Рубіжанській ОДПІ функціонує громадська приймальня. Прийом громадян здійснюється начальником ОДПІ та його заступниками відповідно графіка (за умови попереднього запису), крім того посадові особи в ЦОПах Рубіжанської ОДПІ щоденно з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. надають роз’яснення( консультації) з питань оподаткування.
За 7 місяців 2015 року до Рубіжанської ОДПІ надійшло 7 письмових звернення громадян, з них 6 заяв. Скарг та пропозицій не було. В аналогічному періоді минулого року було 11 звернень, в тому числі 1 колективне, скарг також не було.
В зверненнях порушувалися питання щодо надання роз’яснень по веденню обліку платниками, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування; відомості щодо ухилення від оподаткування; щодо податкового боргу з єдиного соціального внеску.
Дано 3 роз’яснення та 2 звернення вирішено позитивно - деякі факти ухилення від сплати податків підтвердились та на винних осіб складено акти перевірок, донараховані суми надійшли до бюджету , 1 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” та 1 звернення відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» визнано анонімним.
„З метою поліпшення цього напрямку роботи, у Рубіжанський ОДПІ щомісячно проводиться узагальнення та аналіз отриманих від громадян звернень, заяв та пропозицій. Виявляються причини, які приводять до порушення прав та інтересів громадян. Це, відповідно, дає змогу вивчити громадську думку про діяльність служби. Відтак, розробити додаткові заходи, спрямовані на підвищення рівня правової освіти населення, роз'яснити конституційні права громадян та способи їх реалізації і захисту, припинити неправомірні дії та рішення посадовців,” - наголосила керівник підрозділу
|