За 8 місяців 2015 року на розгляд до Рубіжанської ОДПІ надійшло 9 письмових звернень громадян, з них 6 заяв (100%), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0%). В аналогічному періоді минулого року було 11 звернень, в тому числі 1 колективне, скарг не було. Всі звернення первинні. Про це повідомила начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів Ольга Урсова .
За словами керівника підрозділу, усього ОДПІ (в тому числі Кремінському відділенні) опрацьовано та надано відповіді без порушення терміну на 7 звернень громадян, а саме: дано 5 роз’яснень та 2 звернення вирішено позитивно - деякі факти ухилення від сплати податків підтвердились та на винних осіб складено акти перевірок, донараховані суми надійшли до бюджету, 1 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” та 1 звернення відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» визнано анонімним.
Крім того, для зручності громадян в приміщенні інспекції постійно діє приймальня громадян. Про графіки особистого прийому Рубіжанської ОДПІ та в’їздні прийоми фахівці податкової інспекції повідомляють громадян через місцеві засоби масової інформації, на семінарах, лекціях, а також відповідна інформація розміщена на стендах Рубіжанської ОДПІ та дошках оголошень. Особистий прийом громадян посадовими особами Рубіжанської ОДПІ проводиться за попереднім записом згідно із затвердженим графіком. Попередній запис є обов’язковим і закінчується не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому. Запис на прийом проводиться телефоном (0645) 6-31-59 або за адресою: Центри обслуговування платників: м. Рубіжне , вул.Мендєлєва,14б, каб.7 ,м. Кремінна, вул. Октябрська,10,каб. 202 .
З початку 2015 року на особистий прийом громадяни не зверталися. Письмових в тому числі повторних, неодноразових та колективних звернень в звітному періоді на особистому прийомі не було. Скарг не було.
Ольга Урсова акцентувала:” Рубіжанською ОДПІ постійно проводяться заходи, які забезпечують зворотний зв'язок податкових органів з громадськістю та упереджують надходження безпідставних заяв. На семінарах з платниками податків, засіданнях «круглого столу», під час зустрічей з трудовими колективами та сеансів «гарячих» телефонних ліній розглядається питання, щодо порядку розгляду звернень громадян”.
Так з початку 2015 року фахівцями Рубіжанської ОДПІ було проведено 15 семінарів в яких прийняло участь 1066 платників податків міста Рубіжне та Кремінна, 9 - засідань «круглого столу» для представників малого бізнесу, проведено 8 сеансів «гарячої» телефонної лінії з питань звернень громадян. Під час яких дзвінків стосовно звернень від громадян не надходило. В радіомережі відбулось 31 радіопередача.
|